Tuesday 5 July 2011

Buat tatapan KEKASIHKU...

Hari ini 4.7.2011, 10:08 pm dapat juga la buat personal blog..sambil menemani ank2 tdo aku mula menggodek..bila xtau nak buat en.suami la jadi mangsa..sedang mencari ilham..maklum la dh lama xmengarang macam dulu2..hehe..blog ni aku buat hanyalah sekadar catatan kenagan terindah buat diri ini,suami dan ank2 comelku..nanti bila adib & ammar dh pandai baca bole la tgk2 blog mamy...mamy akan coretkan dan abadikan kenangan teridah kita...Papa pn sibuk nak buat blog jg tu..hehe..kita tgk apa yg dia tulis nanti...Nukilan buat suami ku yg tersayang.... 


aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
oh karena hati tlah letih
aku ingin menjadi sesuatu yg selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh bayangmu seakan-akan
kau seperti nyanyian dalam hatiku
yg memanggil rinduku padamu
seperti udara yg kuhela kau selalu ada
   hanya dirimu yg bisa membuatku tenang
   tanpa dirimu aku merasa hilang
   dan sepi, dan sepi...




Ni la suami tersayang Cikgu Hasbi Abu Hassan..insan yg banyak berkorban untuk aku dan anak2..Jarang sekali menghampakan permintaan kami..Tak dapat aku bayangkan tanpamu dalam hidup kami..Terima kasih sayang atas kasih sayang yg diberikan..Semoga Allah sentiasa merahmati dan memberi kebahagian buat kita salamanya..Sesungguhnya sayang dan anak2 adalah anugerah yg terindah dalam hidup ini...




I’ll paint my mood in shades of blue
Paint my soul to be with you
I’ll sketch your lips in shaded tones
Draw your mouth to my own

I’ll draw your arms around my waist
Then all doubt I shall erase
I’ll paint the rain that softly lands on your wind-blown hair

I’ll trace a hand to wipe out your tears
A look to calm your fears
A silhouette of dark and light
While we hold each other oh so tight

I’ll paint a sun to warm your heart
Swearing that we’ll never part
That’s the colour of my love

I’ll paint the truth
Show how I feel
Try to make you completely real
I’ll use a brush so light and fine
To draw you close and make you mine

I’ll paint a sun to warm your heart
Swearing that we’ll never part
That’s the colour of my love

I’ll draw the years all passing by
So much to learn so much to try

And with this ring our lives will start
Swearing that we’ll never part
I offer what you cannot buy
Devoted love until we die

No comments:

Post a Comment